Premium Mobile

Premium Mobile – wyniki MNP 2019

Premium Mobile to naprawdę ciekawy operator wirtualny. Pojawił się na naszym rynku w 2016 roku i w zasadzie od tamtego momentu przyciąga klientów jak magnez. Każdego roku przyjmuje tysiące nowych, a przy tym niewielu od niego odchodzi. Taką samą tendencję widać było w 2019 roku. Spójrzmy na raporty MNP z ubiegłego roku, a sami przekonacie się, że mamy tu do czynienia z wyjątkowym zjawiskiem.

Premium Mobile – wyniki MNP 2019

Jak wyglądał bilans operatora w poszczególnych kwartałach? Zobaczcie:

  • IQ 2019: +17 617
  • IIQ 2019: +14 179
  • IIIQ 2019: +13 602
  • IV 2019: +16 340

Te tysiące przejętych numerów to wynik na czysto, czyli już po odjęciu straconych numerów. Biorąc pod uwagę wyniki konkurencji, czyli innych operatorów wirtualnych, te są naprawdę wyjątkowe. Zwykle zysk kwartalny niewielkich operatorów oscyluje wokół dziesiątek lub setek. Bardzo rzadko zdarza się przekroczyć 1000. Tymczasem tutaj mamy każdego kwartału kilkanaście tysięcy przejętych numerów. Nawet wielka czwórka operatorów strukturalnych (Orange, Play, Plus, T-Mobile) miała mocne wahania. Dla Play zeszły rok to głównie utrata klientów. Także Orange wiele stracił. Plus miał dobry ostatni kwartał 2019 roku, a T-Mobile tak sobie.Tymczasem Premium Mobile jest stale na plusie. Jeśli do tego dodamy, że dzieje się tak już kolejny rok z rzędu, sprawa wydaje się zupełnie niesamowita. Co jest przyczyną takich sukcesów?

Oferta Premium jest tania, co z pewnością przyciąga osoby szukające oszczędności. Do tego klienci mogą podpisać umowę bezterminową, więc nie muszą się obawiać się podjąć próby. W każdej chwili mogą zrezygnować bez żadnych konsekwencji. Do tego mamy zasięg Plusa i sprawnie działającą obsługę klienta. Wszystko to sprawia, że Premium Mobile ma dobrą opinię i cieszy się u klientów rosnącym zaufaniem.

Z niecierpliwością czekam na raport z pierwszego kwartału 2020 roku, żeby zobaczyć czy Premium Mobile zdoła utrzymać tytuł króla przenosin, także w tym roku. A Wy jak myślicie, uda się?